Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.warbladepoland.fora.pl
Warblade - klasyczna strzelanka kosmiczna - polskie forum - http://warbladepl.atspace.com/
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Cave Story
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna -> Inne gry Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Cave Story
Autor Wiadomość
Konrad
Champion III
Champion III


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:58, 18 Kwi 2009    Temat postu:
 
Co do tego dopisywania to wydaje mi się że Solar pisał jak to się robi.



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:04, 19 Kwi 2009    Temat postu:
 
Faktycznie. Dzięki za wskazówkę. Teraz już rozwiązane. Zostaje jeszcze problem animacji.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:19, 22 Kwi 2009    Temat postu:
 
Poke94 napisał:

A widzieliście nową wersję WTF story?


Wczoraj przeszukując forum "miraigamer'u" trafiłem znowu na temat poświęcony WTF story i zobaczyłem, że jest nowa (0.3) wersja. Jeszcze jej nie przeszedłem, ale juto się zbiorę i przejdę (bez oszukiwania). Wcześniejszą wersję (ta bez "numerka" zatytułowana "demo") już jakiś czas temu przeszedłem, ale nie była TAKA trudna. Fakt - ta część z tetrisem była BARDZO irytująca Confused , ale po kilku(dziesięciu) próbach dało się spamiętać gdzie, jaki klocek uderzy i go uniknąć (ciągle mnie szlag trafia jak sobie przypominam ile razy mnie rozwalił ostatni czy przedostatni klocek Evil or Very Mad ).

Poke94 napisał:

Autor dodał jeszcze 3 tajne misje, znalazłem 2-gą i 3-cią, ale nie przeszedłem, bo dla mnie za trudne Smile.


Gdzie? Shocked W tej nowej? Bo w starej nic nie udało mi się znaleźć...

Poke94 napisał:

1. Nie ma ktoś dobrego poradnika do animacji [<ANP]. Za nic mi nie chce działać animacja Sad


Jedyny dostępny poradnik to:
[link widoczny dla zalogowanych]
jest ponoć napisany już nowy poradnik, ale link na miraigamer'u do niego jest wadliwy (próbowałem go wyszukać, ale to na nic).

Największym problemem w "animacjach" jest to, że każda postać ma inne i inaczej ułożone i inaczej zachowujące się animacje. Nie ma w tym zasadniczo żadnej logiki (ok. może oprócz tego, że animacja 0000 to prawie zawsze jest "stanie w miejscu" a animacja 0003 to "chodzenie do przodu").
Niektóre animacje można wygrzebać metodą prób i błędów.

Z drugim pytaniem wyprzedził mnie Konrad Wink (nawet nie pamiętałem że już o tym pisałem Razz ).



Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Śro 23:20, 22 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:00, 23 Kwi 2009    Temat postu:
 
SolarBlade napisał:

Jeszcze jej nie przeszedłem, ale juto się zbiorę i przejdę (bez oszukiwania).


Życzę powodzenia, ja nie dałem rady bez oszukiwania:).
SolarBlade napisał:

Fakt - ta część z tetrisem była BARDZO irytująca Confused , ale po kilku(dziesięciu) próbach dało się spamiętać gdzie, jaki klocek uderzy i go uniknąć (ciągle mnie szlag trafia jak sobie przypominam ile razy mnie rozwalił ostatni czy przedostatni klocek Evil or Very Mad ).


W nowej wersji też to jest. Smile I nie jest zbyt proste... To przeszedłem, bo nie dało się oszukać (tyle razy ostatni klocek... Smile )
SolarBlade napisał:


Gdzie? Shocked W tej nowej? Bo w starej nic nie udało mi się znaleźć...


Tak w nowej.
SolarBlade napisał:


Największym problemem w "animacjach" jest to, że każda postać ma inne i inaczej ułożone i inaczej zachowujące się animacje. Nie ma w tym zasadniczo żadnej logiki (ok. może oprócz tego, że animacja 0000 to prawie zawsze jest "stanie w miejscu" a animacja 0003 to "chodzenie do przodu").
Niektóre animacje można wygrzebać metodą prób i błędów.


O tym wiem, ale (może to moja wina, a nie poradnika Smile ) mam taki podadnik, ustawiam parametry wg. niego, a i tak nie działa. Sad Może trzeba dodać blokadę klawiszy? [<KEY] Spróbuję jeszcze to...
Ps. Ciężko mi było połapać się w tym Hex Editorze Smile ale jakoś się udało. Teraz będę mógł się pobawić paintem.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:57, 23 Kwi 2009    Temat postu:
 
Poke94 napisał:

Ps. Ciężko mi było połapać się w tym Hex Editorze Smile ale jakoś się udało. Teraz będę mógł się pobawić paintem.


A propos zabawy z hexami. Właśnie zacząłem pisać programik, który będzie automatycznie przerabiać pliki bmp na "oszukane" pbm i dodawać logo Pixel'a na końcu pliku. Mam już dosyć po każdej najdrobniejszej edycji ręcznie włazić do edytora i wbijać "(C)Pixel". Najpierw zrobię tak żeby programik w ogóle działał a potem ulepszę go o dodatkowe funkcje i zapewne rozpowszechnię.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:04, 24 Kwi 2009    Temat postu:
 
A tak może trochę poza tematem. W czym robisz programy?
Ja kiedyś próbowałem w object Pascalu [Delphi 3], ale programy wychodziły mi tylko z książki o tymże programie i przy pomocy mojego wujka. Smile Kiedy próbowałem zrobić własną konstrukcję, zawsze wyskakiwał error.
Ps. Kolejny MOD, The Dark Platform, na Mirai. Ale to chyba dopiero pierwsze demo, bo w zasadzie dużo tam nie ma do roboty.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:47, 24 Kwi 2009    Temat postu:
 
Programik zrobiłem na szybko, ale działa:
<FILE TERMINATED>
Tylko przeczytać instrukcję!

Poke94 napisał:

A tak może trochę poza tematem. W czym robisz programy?
Ja kiedyś próbowałem w object Pascalu [Delphi 3]


Na razie to napisałem w Turbo Delphi. Cokolwiek umiem jeszcze pisać w C, ale jak na razie to jeszcze potrzebuję mieć "książkę w ręce" a w Delphi potrafię pisać z głowy. Razz

Poke94 napisał:

Ps. Kolejny MOD, The Dark Platform, na Mirai. Ale to chyba dopiero pierwsze demo, bo w zasadzie dużo tam nie ma do roboty.


Jeszcze nie widziałem, poszukam go potem i zobaczę.

P.S.
Przeszedłem już najnowsze demko WtfStory. No nie powiem. Tym razem gościu się postarał i podkręcił trochę poziom trudności. Fajnie, że "ładniej" zrobił segment, w której są setki skrzyń i trzeba szukać tej prawdziwej. Tetrisa udało mi się zadziwiająco szybko przejść tym razem (chyba już przy 5-tej próbie), ale szlag mnie trafił jak na tej mapie gdzie jest "masa rur" (oraz 4 terminale, które trzeba aktywować by dostać się dalej) zginąłem prawie przed samym wyjściem jak już otwarłem wszystkie 4 blokady Evil or Very Mad ... wziąłem SaveEdit'a i dodałem sobie 10 HP. Zakończenie cokolwiek mnie zaintrygowało.

Btw: fajnie autor tego modu zmodyfikował rakietnicę... jeden pocisk, ale zadaje coś ponad 200 obrażeń. Shocked

Jak na razie znalazłem i przeszedłem tylko sekretną misję nr 3. Chyba wiem gdzie może być jeszcze jedna, ale jeszcze nie szukałem.



Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Pon 17:01, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:49, 25 Kwi 2009    Temat postu:
 
Instrukcja fajna Smile
Program działa, ale napotkałem kłopot. Nie da się (przynajmniej u mnie) przerobić Face. Może to przez 256kolorową bitmapę?



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:11, 27 Kwi 2009    Temat postu:
 
I jeszcze PrtWeed. Też nie działa Sad



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:01, 27 Kwi 2009    Temat postu:
 
Faktycznie!

Przeprowadziłem analizę, czemu się tak dzieje i znalazłem tego przyczynę... nie będę się tu o technicznych detalach rozpisywać.

Tak czy siak napisałem całość na nowo i teraz już z tymi plikami, z którymi wcześniej był problem wszystko działa jak należy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Poprzednią wersję programu z przyczyn oczywistych usunąłem z serwera.

Dzięki Poke że to wyłapałeś. Smile



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:27, 03 Maj 2009    Temat postu:
 
Teraz program działa Smile
A co do mojego kolejnego moda, to już kilka plansz zrobiłem Smile mogę powiedzieć, że zamierzam zrobić kontynuację przygód z oryginalnej części.
Edit: Trochę grałem counter strike i przestałem robić moda. Ostatnio zrobiłem mini-moda (tu jest link:
Kod:


nonsensopedia.wikia.com/wiki/Użytkownik:Lajon$$/Gra

) jest to mod oparty na grze nonsensopedystycznej, czyli bardzo dziwny xp
Teraz zamierzam kontynuować tworzenie poprzedniego moda.
Edit2: W końcu zdecydowałem się na CE (cave editor). Ma więcej funkcji niż Sue. Ściągłem parę DLL-ów i na Win98 poszło. Niestety zepsuło się Doukutsu.exe i musiałem wszystkie nazwy i ustawienia map robić. Postaram się umieścić w necie próbkę moda.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Śro 16:42, 15 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:08, 27 Lip 2009    Temat postu:
 
Próbowałem wsadzić [link widoczny dla zalogowanych] do moda, ale coś nie wyszło Sad. Pierwszy Previewo cośtam:
[link widoczny dla zalogowanych]

adnotacje:
1.proszę nie używać drzwi z Balconów do Final Cave
2.z Laboratory jeszcze nie ma wyjścia
3.jakby komuś udało się przejść Nothern Caves bez czitów, to niech mnie poinformuje xp



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Pon 21:52, 27 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:58, 01 Sie 2009    Temat postu:
 
Początek tej muzyki (akordu 0 do 6) taki sobie (bez urazy), ale dalszy jej fragment jest piękny. Bardzo ładnie to złożyłeś. Szczególnie od akordu 16 jest genialne Very Happy .

Co do tego, że Ci się nie udało wtłoczyć go do CS'a. Może być kilka przyczyn, przychodzi mi do głowy:
1) Próbowałeś nałożyć swoją piosenkę na jakąś KRÓTSZĄ i w rezultacie się nie zmieściła i zburzyła strukturę gry.
2) Użyłeś niedozwolonych instrumentów. (W jakiej wersji OrgMakera to pisałeś?, bo dla przykładu v2 posiada od groma różnych dźwięków a CS nie ma w sobie wpisanych nawet połowy z nich. A "perkusji" to ma bodajże jedynie koło 9 dźwięków, a taki OrgMaker ma 3 razy więcej ich.
3) Wprowadzałeś tą piosenkę w zły sposób albo jako niepoprawne "res" do struktury gry.

Zaraz sobie ściągnę tego moda i zagram Very Happy



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Sob 21:59, 01 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:26, 02 Sie 2009    Temat postu:
 
Co do muzyki, to mój (~mojego brata) komp nie wyrabiał i fajnie brzmiało xp. Zawiozłem do kuzynów, a tu inna muzyka xp.

Używam Orga wersji 205x. Rozwiązanie 1 i 2 muszę sprawdzić, a 3 chyba wszystko dobrze (poradnik wedge`a of cheese`a z miraigamera)

co do moda, to myślę, że dokończę trochę rzeczy i wrzucę jakąś możliwą wersję demo xp



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Nie 11:27, 02 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:47, 05 Sie 2009    Temat postu:
 
Fajny mod. Very Happy

Przyznam, że stworki wyskakujące ni z tego ni z owego ze ścian, podłóg i sufitów mnie zaskoczyły. Razz

Próbuję się przebić przez "Nothern Caves" ale ciągle ginę przy "prądach powietrzny", które są zaraz nad tymi różowymi kolcami gdzieś w połowie tej jaskini (na mapie jest to "środkowy" poziom jaskini) wpadłem już na to, że dwa bloki kolców przed tymi prądami nie zadają obrażeń, ale jak się już wpadnie w te prądy to przejście blokuje mi niewidzialny klocek i nie można się wydostać z tej "pułapki" aż do śmierci. Na razie pokombinuję bez oszukiwania czy podglądania levelu w jakimś edytorem. Wink

Jeszcze takie dwie uwagi, które mam nadzieję Ci pomogą.

- Z tego miejsca "underwaterfall place" nie można się wydostać, jeżeli po otwarciu skrzynki się odpowie "nie". Albo jest tu jakiś sekret, o którym nie wiem. Razz
- Ten przedmiot, które jest w skrzynce na początku "Nothern Caves" zawiesza mi grę (znaczy nie "naprawdę zawiesza", ale gra przestaje reagować na cokolwiek oprócz Esc).

I jeszcze w sprawie tego:
Poke94 napisał:

Edit2: W końcu zdecydowałem się na CE (cave editor). Ma więcej funkcji niż Sue. Ściągłem parę DLL-ów i na Win98 poszło. Niestety zepsuło się Doukutsu.exe i musiałem wszystkie nazwy i ustawienia map robić. Postaram się umieścić w necie próbkę moda.

Chodzi Ci o to, że Sue przestała Ci widzieć wszystkie levele jak otworzyłeś plik exe, pomimo tego, że CS nadal działało, tak? Mi też się tak kiedyś zdarzyło. Wynika to z tego, że CE coś zmienia w początku pliku exe (w edytorze hex'ów to oglądałem) tak, że SW nie potrafi tego odczytać, mimo to Windows potrafi sobie z tym poradzić i to odczytać.

EDIT:
Zapomniałem napisać:
Ale musiałem zrobić minę, kiedy po wejściu do levelu "Net Port: Beginning" załączyłem mapę. XD
Dzięki, i polecam się XD



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SolarBlade dnia Śro 1:50, 05 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Konrad
Champion III
Champion III


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:09, 05 Sie 2009    Temat postu:
 
Ściągnąłem sobie tego moda i już na samum początku mam problem Razz Nie wiem gdzie iść. Pójdę górą w lewo - spadnę, pójdę w prawo - spadnę Confused

Jak wezmę Life Capsule ze skrzynki, zapisze grę, zginę i wczytam ja z powrotem to ta skrzynka jest znowu zamknięta Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:22, 10 Sie 2009    Temat postu:
 
No cóż błędów nie brak xp

SolarBlade napisał:

Przyznam, że stworki wyskakujące ni z tego ni z owego ze ścian, podłóg i sufitów mnie zaskoczyły.


Staram się xp W dalszych (w trakcie produkcji) planszach będą też ciekawe rzeczy

SolarBlade napisał:

Próbuję się przebić przez "Nothern Caves" ale ciągle ginę przy "prądach powietrzny", które są zaraz nad tymi różowymi kolcami gdzieś w połowie tej jaskini (na mapie jest to "środkowy" poziom jaskini) wpadłem już na to, że dwa bloki kolców przed tymi prądami nie zadają obrażeń, ale jak się już wpadnie w te prądy to przejście blokuje mi niewidzialny klocek i nie można się wydostać z tej "pułapki" aż do śmierci. Na razie pokombinuję bez oszukiwania czy podglądania levelu w jakimś edytorem.


Jeszcze nie doszedłem do tych prądów xp
Niewidzialny klocek to jakiś błąd Sad ni z tego, ni z owego wkradły mi się w tą planszę. Niby je usuwałem, ale nie wszystkie znalazłem...

SolarBlade napisał:

Chodzi Ci o to, że Sue przestała Ci widzieć wszystkie levele jak otworzyłeś plik exe, pomimo tego, że CS nadal działało, tak?


Nie. Ani SW, ani Win98 sobie nie radził Sad zniknęła nawet ikonka.

SolarBlade napisał:

Zapomniałem napisać:
Ale musiałem zrobić minę, kiedy po wejściu do levelu "Net Port: Beginning" załączyłem mapę. XD
Dzięki, i polecam się XD


Musiałem wymyślić jakąś nietypową mapę xp

Konrad napisał:

Nie wiem gdzie iść. Pójdę górą w lewo - spadnę, pójdę w prawo - spadnę


Jeśli jesteś w THC Magazines, to idź "spiralą" zaczynając z lewego górnego rogu w prawo

Konrad napisał:

Jak wezmę Life Capsule ze skrzynki, zapisze grę, zginę i wczytam ja z powrotem to ta skrzynka jest znowu zamknięta


Jeszcze nie umiem do końca skryptować otwierania skrzyń, ale coś wymyślę

PS.
SolarBlade napisał:

- Z tego miejsca "underwaterfall place" nie można się wydostać, jeżeli po otwarciu skrzynki się odpowie "nie". Albo jest tu jakiś sekret, o którym nie wiem.
- Ten przedmiot, które jest w skrzynce na początku "Nothern Caves" zawiesza mi grę (znaczy nie "naprawdę zawiesza", ale gra przestaje reagować na cokolwiek oprócz Esc).


1.Nie da się wydostać, ale pomysł z sekretem... Wink Początkowo po kliknięciu "NO" wyskakiwało "You have died", ale zmieniałem skrypty i to przeoczyłem
2.Póki co nie działa Sad może podmienię jego skrypty na zmodyfikowane skrypty Life Pota. Co do zawieszania, u mnie też zawiesza grę.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Czw 8:25, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Konrad
Champion III
Champion III


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/4

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:21, 10 Sie 2009    Temat postu:
 
To jest na samym początku, tam gdzie Balrog jest i skrzynka ze Spurem Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:20, 13 Sie 2009    Temat postu:
 
Aha, to tam są (co prawda nietypowe) drzwi. Faktycznie, nie rzucają się w oczy.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:32, 16 Sie 2009    Temat postu:
 
Poke94 napisał:

Nie. Ani SW, ani Win98 sobie nie radził zniknęła nawet ikonka.


Dziwne. Shocked Masz jeszcze ten plik? Chciałbym rzucić na niego okiem.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:59, 16 Sie 2009    Temat postu:
 
Nie wiem, jestem poza domem. Jak wrócę, to zobaczę

EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tutaj xp



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Poke94 dnia Nie 13:15, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:10, 22 Lis 2009    Temat postu:
 
Schism-ciekawy mod. Polecam (miraigamer)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:24, 23 Sty 2010    Temat postu:
 
Oglądałem ten uszkodzony plik i faktycznie jest w nim strasznie namieszane. Shocked Próbowałem "na chamca" go naprawić żeby się uruchamiał, ale na razie nic z tego nie wychodzi.

Tego nowego moda znajdę i zobaczę... ale dopiero po sesji.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Poke94
Captain
Captain


Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: -)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:12, 02 Wrz 2010    Temat postu:
 
W CD-Action pojawiła się mała wzmianka o Cave Story. Piszą, że pobrało ją ponad pół miliona osób.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
SolarBlade
Administrator
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 08 Wrz 2010    Temat postu:
 
PÓŁ MILIONA?
Nieźle. Ale Pixel zapracował na taki wynik i liczę, że znajdzie się jeszcze, co najmniej drugie pół miliona.

. . .

Nie, chwila... a nie chodziło czasem tu tylko o CaveStory na Wii?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna -> Inne gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy