Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.warbladepoland.fora.pl
Warblade - klasyczna strzelanka kosmiczna - polskie forum - http://warbladepl.atspace.com/
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
MU Online

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna -> Inne gry Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
MU Online
Autor Wiadomość
kurzel131
Knight
Knight


Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Pią 19:27, 16 Sty 2009    Temat postu: MU Online
 
Mu Online

MU Continent of Legend
Producent Webzen
Wydawca K2 Network i Webzen
Data wydania

Luty 2001
Gatunek MMORPG
Tryb gry Multiplayer
Kategorie wiekowe

ESRB: Teen (T)
Platforma Windows
Nośniki

Wymagania

Pentium II 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (Voodoo3, TNT i lepsze)

MU Continent of Legend - gra typu MMORPG wydana w lutym 2001 roku, przez firmę Webzen. Serwer globalny wystartował w 2003 roku. Umożliwia graczom z całego świata na egzystowanie w prehistorycznym świecie, opisanym w twórczości literackiej Jamesa Churchwarda o krainie Mu. W 2006 roku globalny serwer i prawa do dystrybucji gry na rynek zachodni wykupiła od firmy Webzen firma K2 Network. W sierpniu 2007 roku na serwerze globalnym wprowadzono Season 2, który wprowadza dużo zmian. Przez pierwsze lata istnienia serwera globalnego, właściwie nic sie nie zmieniało, po przejęciu serwera przez K2, zostało wprowadzonych wiele zmian, najczęściej ułatwień gry, w celu zachęcenia większej ilości nowych graczy.

Przebieg gry

Gra polega na rozwijaniu umiejętności wybranej przez siebie postaci poprzez walkę z potworami i zdobywanie kolejnych poziomów (leveli). Za każdy poziom, gracz uzyskuje 5 punktów (MG i DL dostają 7 punktów). Po wykonaniu questa (zadania), dostępnego dla DK, Elfa, DW, Summonera na 150 poziomie – otrzymujemy gratis 20 pkt do rozdania, i zmieniamy się w BK, ME, SM, BS. Jeśli postać wykona drugie zadanie, dostępne od 220 poziomu, dostanie dodatkowy 1 punkt za każdy kolejny poziom (razem 6 pkt za poziom). Punkty rozdysponować można pomiędzy cechy postaci:

* siłę (ang: strength),
* zręczność (ang. agility),
* żywotność (ang. vitality),
* energię (ang. energy),
* unikalną umiejętność dowodzenia (ang. command) dostępną tylko dla Dark Lorda.

Maksymalny poziom to 400 (na globalnym serwerze). Istnieją także prywatne serwery, na których maksymalne poziomy postaci są różne.

Na większości prywatnych serverów po osiągnięciu maksymalnego poziomu można wykonać reset postaci, który w zależności od opcji serwera może cofać lub nie statystyki postaci. Po "odświeżeniu" postać gra od 1 poziomu, ale ze statystykami sprzed reset'u, albo ich częścią. Na niektórych prywatnych serwerach reset jest wykonywany nie do 1 poziomu, ale innego określonego przez administratorów serwera. Należy pamiętać, iż istnieje maksymalna ilość statystyk które możemy posiadać. Przekroczenie tej granicy wiąże się z błędami w grze, a nawet utratą postaci (teraz da się to naprawić poprzez opcję dostępną na paru prywatnych serwerach - napraw statystyki (ang. fix stats bug).

Skróty które się używa w grze:

* "v, i" otwierają ekwipunek
* "c" otwiera okno postaci
* "g" otwiera okno gildii , w której można zobaczyć listę członków , oraz sprzymierzoych i wrogich gildii.
* "m" otwiera okno teleportacji , w której można wybrać do jakiego miejsca chcemy się przenieść.
* "f" otwiera okno znajomych
* "t" otwiera okno questów
* "p" otwiera okno drużyny
* "q, w, e, r" służą do używania mikstur
* "a" otwiera drzewko umiejętności
* "d" otwiera okno komend.

W grze większość swojego czasu gracz poświęca zabijaniu potworów, kupowaniu bądź znajdowaniu nowych rodzajów zbroi, oręża lub przedmiotów, dzięki którym może poznać nowe techniki lub zaklęcia. Większości przedmiotów używać mogą jedynie przedstawiciele danej klasy, co sprawia, że handel z pozostałymi graczami jest nieodzowny w rozgrywce, lecz istnieją też takie, które są dostępne dla dwóch , lub więcej postaci. Dodatkiem jest projekt graficzny przedmiotów.

Rodzaje postaci

Gracz ma do wyboru sześć postaci (pięć "tradycyjnych" oraz jedna z nowszej wersji):

* Dark Knight (Mroczny Rycerz, w skrócie DK) – charakteryzuje się umiejętnością walki wręcz, dużą odpornością na ciosy, minimalną znajomością magii i medycyny, stosuje różne rodzaje broni - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu zadania postać przemienia się w Blade Knighta (w skrócie BK). Po wykonaniu zadania dostępnego na 220 poziomie postać dostaje "combo" – umiejętność łączenia trzech umiejętności bitewnych (tylko Blade Knight może stosować combo). Po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w Blade Master'a.

* Dark Wizard (Mroczny Czarodziej, w skrócie DW) – doskonały do walki w dystansie, używający w walce różnorodnych czarów - po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu zadania postać przemienia się w Soul Mastera (w skrócie SM). Po wykonaniu zadania dostępnego na 220 poziomie postać otrzymuje możliwość używania czaru "nova" - najpotężniejszego skilla w grze (tylko Soul Master może używać novę). Po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w Grand Master'a.

* Fairy Elf (Energy Elf w skrócie EE, Agility Elf w skrócie AE)– Elfy rozwijają się w dwóch zasadniczych kierunkach, energy elf, czyli elf energetyczny i agility elf, czyli elf zręcznościowy. EE zasadniczo nie miesza się do walki, jego rola to dawanie aur sobie oraz innym postaciom, posiada trzy aury, defensywną, ofensywną i leczącą, potrafi również przywoływać z zaświatów stwory walczące po stronie elfa i jego party (drużyny). AE używa łuków i walczy z dystansu, posiadając dodatkowo Ice Arrow (lodową strzałę). Niektórzy gracze tworzą z lepszym lub gorszym efektem tak zwaną Hybrydę, elfa posiadającego część cech EE i część AE. Po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu zadania, postać przemienia się w Muse Elfa (w skrócie ME). Po wykonaniu zadania dostępnego na 220 poziomie dostaje skill "infinity arrow', sprawiający, że zamiast strzał zużywa się dodatkowa mana (tylko Muse Elf może używać tej umiejętności). Po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w High Elf'a.

* Magic Gladiator – (Magiczny Gladiator, w skrócie MG) – gdy gracz osiągnie 220 poziom jedną z początkowych postaci, będzie mieć możliwość stworzenia Magicznego Gladiatora, który posiada część cech Rycerza i Maga. Za każdy poziom Magiczny Gladiator uzyskuje 7 punktów do rozdysponowania pomiędzy cechy postaci , lecz nie może on nosić hełmu. Po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w Duel Master'a.

* Dark Lord – (Mroczny Władca, w skrócie DL) – postać dostępna po uzyskaniu 250 poziomu inną postacią. Uzyskuje 7 punktów umiejętności na poziom. Oprócz nowych umiejętności posiada również unikatowy atrybut "command", który może rozwijać (lub nie) wedle życzenia. Postać ta ma również możliwość jazdy na koniu przeznaczonym specjalnie dla tej postaci, oraz korzystania z pomocy kruka, który okazuje się niezastąpionym towarzyszem w walce. Postać ta zamiast skrzydeł, dostępnych innym postaciom, używa peleryny zwanej Cape of Lord. Po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w Lord Emperor'a.

* Summoner - Postać wprowadzona w trzecim sezonie MU online (spotykana na wesjach 1.04L i nowszych). Summoner posiada skill'e mające duży zasięg. Może zadwać również dwa rodzaje obrażeń (ang. damage): wizard'y (czary) i spiritual'e. Nosi broń o nazwie stick, która podnosi damage czarów i damage spiritual. Summoner może używać niektórych czarów DW, oraz niektórych jego broni.Ma możliwość noszenia tzw. Booków(książek) m.in. Book of Neli który przywołuję Neliego. Po osiągnięciu 150 poziomu i wykonaniu zadania, postać przemienia się w Bloody Summoner'a, a po osiągnięciu 400 poziomu i wykonaniu specjalnego zadania postać przemienia się w Dimension Master'a.

Mapy

* Lorencia – miasto głównie zamieszkiwane przez ludzi. Można tu znaleźć wiele sklepów i to tutaj swoją przygodę rozpoczynają nowi gracze (oprócz Elfa i Summonera). Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Skeleton".

* Noria – wioska Elfów, leżąca na północ od Lorencii. Tutaj możemy spotkać wiele baśniowych stworów, które wbrew pozorom nie są wobec nas mile nastawione. Tutaj rozgrywkę rozpoczyna każdy Fairy Elf. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Stone Golem"

* Devias – miasto położone na zachód od Lorencii. Panuje tu ostra zima. Tutaj gracze zmierzą się z różnorodnymi potworami - od asasynów po yeti. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Ice Queen".

* Dungeon(1-3) – mapa położona pod ziemią. Wejście do lochów znajduje się w Lorencii. Straszy tu wiele potworów takich , jak duchy czy szkielety. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Gorgon".

* Lost Tower(1-7) – Zaginiona Wieża. Wejście do owego budynku znajduje się w Devias. Można tu spotkać wiele stworzeń, które tylko czyhają, by zabić naszego bohatera. Tutaj gracz ma za zadanie przeciwstawić się Umarłym Rycerzom, Czarodziejom, demonom i wielu innym przeciwnikom. Kraina ta została dodana po jakimś czasie od startu serwera globalnego. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Balrog".

* Atlans – podwodny świat. Wejście do Atlans znajduje się w Norii. Jest to mapa dla doświadczonych przeciwników, gdyż łatwo tu zostać zaatakowanym przez podmorskie stworzenia, które bywają potężne. W bardzo dawnych wersjach Beta można było wejść do niej tylko w party. Kraina ta została dodana po jakimś czasie od startu serwera globalnego. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Hydra".

* Tarkan – ogromna pustynia. Tutaj "Expią" tylko gracze na wysokich poziomach, gdyż nie łatwo tu przetrwać. Walczymy tu z różnymi wielkimi potworami. Kraina dodana w wersji 0.99. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Death Beam Knight".

* Icarus – podniebna kraina (aby wejść, wymagane są skrzydła, peleryna albo dinorant). Jest tu wiele potężnych potworów zdolnych pokonać nawet najsilniejszych graczy. Kraina dodana w wersji 0.99. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Phoenix of Darkness".

* Arena/Stadium - mapa służąca do gry w "piłkę nożną", a także do rozgrywania pojedynków organizowanych przez MM/GM. Na prywatnych serwerach często kolejne miejsce, gdzie walczymy z potworami.

* Land Of Trial - na tę mapę mogą wejść jedynie władcy zamku, chyba że udostępnią mapę lub wprowadzą opłatę za wejście. Bardzo łatwo tu o dobre przedmioty , jak i o śmierć. Kraina dodana w wersji 1.0. Najsilniejszym potworem na tej mapie , a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Erohim"

* Kalima(1-6) – dostęp do tej mapy uzyskuje się po wyrzuceniu (poza Safe Zone) na ziemię Lost Map, którą tworzy się zbierając i scalając 5 Symbol of Kundun o tym samym poziomie. Kraina dodana w wersji 1.0. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Illusion of Kundum (1-6)" , pokonanie go otwiera bramę do następnego poziomu Kalimy.

* Kalima(7) – dostęp do tej mapy uzyskuje się po wyrzuceniu (poza Safe Zone) na ziemię Lost Map +7, którą tworzy się zbierając i scalając 5 Symbol of Kundun +7. Najsilniejszym potworem na tej mapie , a zarazem najsilniejszym potworem w grze jest "Kundum".

* Aida – leśna kraina, w tej krainie z potworów może wypadaść Gem of secret. Najsilniejszym potworem na tej mapie jest "Hell Maine".

* Crywolf Fortress – forteca płaczących wilków, tutaj odbywa sie *Crywolf Event I tylko tutaj z potworów wypadają części wymagane do stworzenia Fenrira. Najsilniejszym potworem na tej mapie , a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Balgass" (można go spotkać tylko podczas Crywolf Event)

* Valley of Loren – miejsce w którym co jakiś czas rozgrywa się walka o panowanie nad zamkiem (Castle Siege). Mistrz zwycięskiej gildii ustala podatek w sklepach, oraz cenę wejścia do Land of Trials. Tutaj także odbywa się Deep Event.

* Kanturu – składanka trzech map: Kanturu, Kanturu Remains oraz Kanturu Core. Pierwsza część, to las, druga to laboratorium, zaś Kanturu Core to Mapa Eventowa w której odbywa się Kantru Event, oraz w której przebywa Eplis. Tylko tutaj dropią Moon Ring, oraz Gem Stone. Najsilniejszym potworem na tej mapie , a zarazem jednym z najsilniejszych w grze jest "Nightmare".

* Barracks - Mroczna mapa, przypominająca krajobraz po wojnie. Tutaj Balgass zbiera wojowników na szturm na Crywolf Fortress. Lecą tutaj części potrzebne do tworzenia Skrzydeł 3 poziomu. Tutaj także odbywa się jedna z części questa otrzymywanego na 400 poziomie.

* Refuge - Kraina questowa. Tutaj odbywa się ostatnia część questa otrzymywanego na 400 poziomie.

* Silent Map - Kraina dostępna tylko dla Game Masterów, na niektórych prywatnych serwerach mapa ma także inne zastosowania.

* Elbeland - Kraina startowa Summonera.

* Keth-Hotum - Nowa kraina, zaznaczona na mapie MuOnline. Wg. koreańskiej strony pojawi się w Season IV. (Jeszcze nie dodana)

Na prywatnych serwerach można również znaleźć takie mapy jak Place of Exile.

Ogólny wykres ukazujący z jakich miast możemy dostać się do wybranych lokacji.

* Lorencia-->Noria
* Lorencia-->Devias
* Lorencia-->Dungeon 1-->2-->3
* Devias-->Lost Tower 1-->2-->3-->4-->5-->6-->7
* Devias-->Elbeland
* Lost Tower 7-->Icarus
* Noria-->Atlans
* Atlans-->Tarkan
* Noria-->Aida
* Lorencia-->Valley of Loren
* Valley of Loren-->Crywolf
* Valley of Loren-->Land of Trials
* Tarkan-->Kanturu-->Kanturu Remains-->Kanturu Core
* Crywolf-->Barrack
* Barrack-->Refuge
* Elbeland-->Devias
* Elbeland-->Atlans

Oprócz wyżej wymienionych map istnieją jeszcze 4 dodatkowe lokacje, które są swego rodzaju "konkursami" rozgrywanymi co jakiś czas. Do tych map należą Blood Castle, Chaos Castle, Devil Square i Illusion Temple. Można się na nie dostać , jeśli posiadamy specjalne zaproszenie.

Event'y

* Inwazja złotych potworów - odbywa się regularnie co kilka lub kilkanaście godzin. W tym czasie na kilku mapach pojawiają się złote potwory odpowiednie dla każdej mapy. W Lorencji pojawiają się złote gobliny (Box of Kundum+1) i złoty smok (Box of Kundum+3).W Norii można znaleźć złote smoczki (Box of Luck) i złote smoki. W Davias znajdziemy złote smoczki , smoki, oraz "Taikany" (Box of Kundum+2).W Tarkanie pojawia się Golden Tantallos (Box of Kundun+5), a w Atlans Golden Lizard King (Box of Kundun+4).Zdobyty w ten sposób Box of Kundun lub Box of Luck można wyrzucić na ziemię i zdobyć w ten sposób wartościowy przedmiot (exellent) lub pieniądze (zen).

* Blood Castle (1-7) - rozgrywka następuje co kilka godzin. Aby wziąć w nim udział należy posiadać Invisible Cloak o takim samym poziomie , na jaki poziom eventu chcemy się dostać. Gdy pojawi się informacja o rozpoczęciu eventu należy udać się do Archangela w Devias i wejść na mapę eventową przy pomocy tego przedmiotu. Po ukończeniu odliczania mamy 15 minut na przejście przez tłum potworów i zniszczenie bramy. Aby móc zniszczyć bramę musimy zabić daną ilość potworów (40*ilość graczy biorącą udział w evencie), moc tych potworów zależna jest od poziomu eventu, a poziom eventu od poziomu naszej postaci. Po zniszczeniu bramy musimy zabić kolejne , tym razem silniejsze potwory (2*ilość postaci biorących udział w evencie), zniszczyć kryształową statuę oraz wrócić do punktu wyjścia z przedmiotem, który nam z niej wypadł, gdzie oddajemy go Aniołowi. Gry to zrobimy, każdy uczestnik eventu, który w tym czasie był w drużynie osoby oddającej przedmiot dostanie nagrodę - Jewel of Chaos.

* Devil Square (1-6) - jak w powyższym evencie, aby wejść używamy zaproszenia (Devil Invitation). Poziomy są dopasowane do naszego bohatera. Mamy 20 minut, na to żeby wytrwać do końca. Event polega na zabijaniu stworów bez do ukończenia eventu. Po upłynięciu czasu na to przeznaczonego potwory znikają, a nasze postacie przenosi do zwykłej krainy. Korzystne w tym przypadku jest posiadanie skrzydeł przez postać w grze. Na najwyższym poziomie można spotkać specjalnego Bossa ("Cursed King").

* Chaos Castle (1-6) - jak we wszystkich dostępnych eventach w tej grze, po użyciu zaproszenia przenosi nas do miejsca, w którym rozgrywa się event. Mapa , na której rozgrywa się ten event sama w sobie jest bardzo mała. Potwory oraz gracze wyglądają w Chaos Castle tak samo, jedyne co możemy rozróżnić to klasy postaci, ponieważ Dark Knight/Blade Knight , Dark Lord oraz Magic Gladiator posiadają miecze , Fairy Elf/Muse Elf kusze , a Dark Wizard/Soul Master różdżkę. W przeciwieństwie do wyżej wymienionych eventów w tym walczymy nie tylko z potworami ale także z innymi graczami. W trakcie walki musimy uważać, gdzie stoimy, gdyż potwory, po zabiciu ich przez nas - wybuchają i odrzucają nas w stronę krawędzi mapy, z której możemy spaść (kończy to dla nas event). Mamy określony czas na zabicie konkretnej ilości przeciwników (potworów i graczy). Wygrywa ten gracz , który jako ostatni utrzyma się przy życiu , lub po zakończeniu eventu będzie miał na koncie najwięcej zabójstw ze wszystkich graczy pozostałych na planszy.

* Castle Siege - głównym celem jest tutaj zdobycie zamku w Valley of Loren. Członkowie gildii panującej nad zamkiem mają dostęp do krainy "Land of Trial". Gracze nie będący w tej gildii nie maja wstępu do LoT (GM gildii władającej zamkiem może zakazać im wstępu lub ustalić podatek od pojedynczego wejścia do LoT dla graczy spoza gildii/sojuszu - w ten sposób gildia może zarabiać zeny). W CS biorą udział 1 sojusz broniący (defending team) i 3 sojusze atakujące (invading team), jeśli jednak do jednego CS zarejestruje się więcej gildii atakujących to wspomagają one główną gildię atakującą (invading team) i tak samo z przeciwnej strony (defending team). Maksymalnie może zarejestrować się do 4 gildii wspomagających. Główne gildie będą oznaczone jako "Maintain", zaś wspomagające jako "Assist". Nazwa sojuszu jest brana od głównej gildii. Event trwa 2 godziny.

* White Wizard - tutaj co określony czas pojawia się armia białego czarodzieja (wygląda on jak Crused King z tą różnicą, że ma białą szatę) , czyli on sam i orkowie (są oni więksi , niż ich "koledzy" z Blood Castle). WW pojawia się w Norii, Lorencji i Devias w tym samym czasie, a z jego oddziałów wypadają zeny i Wizard Ringi, lecz można mieć tylko jeden taki w naszym inventory (plecaku).Z samego Wizarda wypada Jewel Of Bless.

* Deep Event - odbywa sie w Valley of Loren, codziennie o ustalonej porze. Ma 3 fazy - w których kolejno pojawiają sie coraz silniejsze potwory. Na samym końcu pojawia się Erohim, Boss mapy Land of Trial. Lecą z niego bardzo wartościowe przedmioty.

* CryWolf - należy tu pokonać armię Balgassa, który z rozkazu Kunduna próbuje zdobyć fortecę w CryWolf. Aby event mógł się odbyć, co najmniej 1 elf musi stanąć na ołtarzu, gdzie może odnawiać życie statuy wilka (jeśli statua zostanie zniszczona, to przegrywamy). Event jest wygrany gdy z armii Balgassa zostaną zabite wszystkie Dark Elfy (jest ich 12) i sam Balgass. Mamy na to 15 minut.

* Kantru Event - polega na zabiciu 3 bossów. Event ma 3 fazy, po których do zabicia są kolejno: Left Maya's hand, Right Maya's Hand, i Nightmare. Przed trzecią faza eventu, trzeba także zabić obie ręce naraz. Gdy uda nam sie pokonać nightmare, to przez określony czas Core Gate przenosi nas do miejsca w którym przebywa Eplis, potrafi ona wyzwalac Jewel of Harmony z Gemstonów. Aby wziąć udział w evencie należy posiadać "Moon Pendant".

* Ilusion Temple - przypomina "capture the flag" z gier typu Quake czy Unreal Tourment pomiędzy dwoma drużynami. Nagrodą za wygranie eventu jest Złoty Fenrir.

Przedmioty

W grze występuje dużo rozmaitych przedmiotów, odmiennych dla każdej z ras, z wyjątkiem Magic Gladiatora, (który może zakładać niektóre rzeczy Dark Knighta i Dark Wizarda) oraz Dark Lorda (który także ma możliwość noszenia niektórych rzeczy Dark Knighta).

Sety - stroje i zbroje -

BK:

* Leather
* Bronze
* Scale
* Brass
* Plate
* Dragon
* Ashcrow
* Black Dragon
* Dark Phoenix
* Great Dragon (w starszych wersjach gry Flaming Phoenix)
* Dragon Knight

SM:

* Pad
* Bone
* Sphinx
* Legendary
* Eclipse
* Grand Soul
* Dark Soul (w starszych wersjach gry Dark Side)
* Venom Mist

Elf:

* Vine
* Silk
* Wind
* Spirit
* Guardian
* Iris
* Divine
* Red Spirit (w starszych wersjach gry Nature)
* Sylphid Ray

MG:

* Storm Crow (w starszych wersjach gry Unicorn)
* Thunder Hawk
* Valiant
* Hurricane
* Volcano

DL:

* Light Plate
* Adamantine
* Dark Steel
* Glorious
* Dark Master
* Sunlight

Summoner:

* Violet Wind
* Red Wind
* Ancient
* Blood Amethyst
* Rhodon Quartz
* Dark Agatha

Do tego dochodzą sety Ancient wypadające tylko w Land of Trial oraz czasem jako nagroda w chaos castle evencie (dlatego LoT jest to tak pilnie strzeżona przez władców Castle Siege kraina).

* Warrior Leather - BK/DL/MG
* Hyperion Bronze - BK/DL/MG
* Eplete Scale - BK/DL/MG
* Garuda Brass - BK/MG
* Hyon Dragon - BK/MG
* Kantanta Plate - BK/MG
* Apollo Pad - SM/MG
* Evis Bone - SM/MG
* Heras Sphinx - SM/MG
* Anubis Legendary - SM/MG
* Ceto Vine - Elf
* Gaia Silk - Elf
* Odin Wind - Elf
* Argo Spirit - Elf
* Gywen Guardian - Elf
* Gaion Storm Crow - MG

Poziom Przedmiotu - każdy przedmiot ma swój poziom. Wraz ze wzrostem poziomu przedmiotu, o 3 punkty podnosi się ochrona / obrażenia zadawane przez owy przedmiot (przy wysokim levelu obrona/atak wzrasta więcej niż o 3 punkty).

* Przedmiot na 0, 1, 2 poziomie nie świeci.
* Przedmiot na 3, 4 poziomie świeci na przyciemniony brąz,
* Przedmiot na 5, 6 poziomie świeci na ciemno niebiesko,
* Przedmiot na 7, 8 poziomie połyskuje na żółto, lub inne kolory, w zależności od przedmiotu
* Przedmiot na 9, 10 poziomie świeci bardzo jasno (jeżeli ma cały set +10 , to dodaje 5% do obrony).
* Przedmiot na 11 poziomie świeci tak jak na 9 i 10, lecz dodatkowo występuje efekt błysku. Gdy postać posiada cały set +11, dookoła postaci latają złote kulki oraz złote wstęgi. (Jeżeli ma cały set na +11 dodaje sie 10% do obrony)
* Przedmiot na 12 świeci tak samo jak na +11 lecz gdy uzbieramy komplet przedmiotów +12 to, zamiast kulek i wstążek, naokoło postaci przelatują błękitno-złote wstęgi i obrona będzie sie zwiększać o 15%.
* 13 poziomie świeci tak samo jak na +11 czy +12, z tym że efekt błysku pojawia się z dużo większą częstotliwością. Premia za set +13 wynosi 20%. W Setach Dragon Knight , Sylphid Ray , Venom Mist , Sunlight i Volcano występuje dodatkowo unoszący się w wokół postaci pyłek różnych kolorów.

Dodatkowe opcje przedmiotów
- przedmioty mogą mieć również dodatkowe opcje ulepszające atak/obronę postaci:

* Additional Defense – dodatkowa obrona (4,8,12,16 , na prywatnych serverach także 20,24,2Cool
* Additional Damage – dodatkowe obrażenia (4,8,12,16 , na prywatnych serverach także 20,24,2Cool
* Luck [L] – szczęście – podnosi o 25% szansę powodzenia przy podnoszeniu poziomu przedmiotu oraz zwiększa szansę na krytyczne obrażenia o 5%
* Skill [S] – magiczny atak z broni
* HP recovery - co parę sekund leczy postać o 1,2,3 lub 4%. Na prywatnych serverach, także 5,6 i 7% (dostępne tylko na pierścieniach, naszyjnikach i skrzydłach).

Przedmioty doskonałe (Excellent)
wypadają bardzo rzadko, toteż mają zwiększoną obronę/atak, niż ich zwykłe odpowiedniki. Do tego każdy doskonały przedmiot ma dodatkową cechę:

* Reflect +5% [REF] – odbicie 5% otrzymanych obrażeń z powrotem do przeciwnika.
* Increase Acquisition of Zen after hunting monsters +40% [ZEN] – zwiększa ilość wypadanych zen o 40%.
* Defence Success Rate +10% [DSR] – zwiększa szansę uniku ciosu potwora o 10%
* Damage Decrease +4% [DD] – zmiejsza otrzymywane obrażenia o 4%.
* Increase HP +4% [HP] – zwiększa punkty życia o 4%.
* Increase Mana +4% [MANA] – zwiększa punkty many o 4%.
* Increase attacking (wizardry) speed +7 [SPEED] – zwiększa prędkość ataku o 7.
* Excellent Damage Rate +10% [EDR] – 10% szansa na zadanie 120% maksymalnych obrażeń.
* Life/8 – przywraca 1/8 HP po zabiciu moba.
* Mana/8 – przywraca 1/8 Many po zabiciu moba.
* LvL / 20 - zwiększe atak (damage) o lvl / 20 np. 200lvl / 20 = +10 damage
* Increase Damage +2% – zwiększa obrażenia o 2%.
* Ignore opponent's defence 3% – 3% szans na ominięcie defa przeciwnika - atak z max. siłą (tylko skrzydła 2 poziomu i peleryna Dark Lorda)

Skrzydła

Skrzydła są nieodzowną częścią gry Mu online. Jest to charakterystyczna cecha gry firmy Webzen. Na początku gry każdy gracz mający kiepski poziom dąży do zdobycia skrzydeł lub zdobycia odpowiedniego poziomu aby móc jeździć na Dinorancie. W skrócie Dinorant to ulepszona wersja Horn of Urnii. Aby mieć dinoranta należy zdobyć Jevel Of Chaos, Horn Of Uniria 10 sztuk 500,000 Zen (waluta w Mu). Udajemy się do pralki goblinów w Norii i "pierzemy" te przedmioty. Wychodzi nam Horn of Urnia. Teraz be skrzydeł możemy chodzić po Icarusie. "Wingi" Występują w 3 różnych poziomach:

* 1 poziom - bez żadnych opcji można je nosić od 180 poziomu
o Dla ELFa : Fairy Wings
o Dla DK /MG : Satan Wings
o Dla DW/ MG : Wings of Heaven (na niektórych prywatnych serverach Angel Wings)
o Dla Sum: Misery Wings
* 2 poziom - bez żadnych opcji można je nosić od 215 poziomu
o Dla ME : Wings of Spirit
o Dla BK : Wings of Dragon (na niektórych serwerach Wings of Devil)
o Dla SM : Wings of Soul (na niektórych serwerach Archangel Wings)
o Dla MG : Wings of Darkness
o Dla BS : Wings of Despair
o Dla DL : Cape of lord
* 3 poziom - można je nosić od 400 poziomu bez względu na opcje (dostępne tylko na Season III)
o Dla HE : Wings of Illusion
o Dla BM : Wings of Storm
o Dla GM : Wings of Vortex (na niektórych serverach Space-Time)
o Dla DM : Wings of Doom (na niektórych serverach Hurricane)
o Dla LE : Mantle of Monarch
o Dla Sum: Wings of Violet Wind

Drużyny

Istnieje możliwość uformowania drużyny. Daje to kilka możliwości jak i ograniczeń:

* Gracze, którzy utworzą drużynę, widzą nad głowami towarzyszy wskaźniki punktów życia - pozwala to obserwować kolegów i w razie potrzeby pomóc im.

* Grając zespołowo gracze mogą wyprawiać się na silniejszych przeciwników, co daje możliwość zdobycia lepszych przedmiotów.

8 W oknie drużyny sprawdzić można ilość pozostałych punktów życia jej członków oraz ich położenie na mapie.

* Punkty doświadczenia w drużynie rozkładają się inaczej niż podczas samodzielnej walki.

* Poniższe zestawienie pokazuje jak przydzielane jest doświadczenie osobom w drużynie:

2 osoby - 120%

3 osoby - 140%

4 osoby - 160%

5 osób - 180%

* Jeśli w drużynie znajdują się Dark Knight, Dark Wizard i Fairy Elf, to cała drużyna otrzymuje następującą premię do zdobywanego doświadczenia:

3 osoby - 160%

4 osoby - 180%

5 osób - 210%

* Rozmawianie z osobami w drużynie:

Rozmowę w obrębie drużyny inicjuje się poprzez wpisanie znaku tyldy przed wypowiedzią. Na przykład:

~Hej, widziałem złotego goblina w Norii, chodźcie Smile

* Można być członkiem tylko jednej drużyny na raz.

* Jedynie założyciel drużyny może rozwiązać ją lub usunąć z niej kogoś (chyba że członek drużny sam z niej odejdzie).

Gildie

Gildie to klany zakładane przez graczy. Możne ją założyć jedynie postać powyżej 100 poziomu, jednak do klanu mogą wstępować wszyscy gracze. Gildie ułatwiają komunikację i handel pomiędzy graczami.

Gildie mogą utrzymywać między sobą stosunki dyplomatyczne, które nadają założyciele klanów. Poszczególne gildie mogą zakładać między sobą sojusze, aby w ten sposob stawały się silniejsze. Istnieje również możliwość prowadzenia między sobą wojny. Wtedy członkowie rywalizujących klanów mogą zabijać się nawzajem bez żadnych konsekwencji. Bitwa prowadzona jest do 10 wygranych. Na niektórych serwerach prowadzone są rankingi gildii, które wygrały najwięcej wojen. Gildie mogą także podpisać pewien pakt o wrogim nastawieniu. Od momentu podpisaniu aktu wrogości członkowie gildii mogą się zabijać bez ponoszenia żadnych konsekwencji. Na przerwanie wrogości wymagana jest zgoda założycieli wrogich gildii.




Foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jezeli ktos mialby chrapke na te ze gierke a nigdy w nia nie gral badz nie slyszal o niej, to moge zamiescic poradnik mojego autorstwa;D.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kurzel131 dnia Pią 19:30, 16 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Oko
Moderator
Moderator


Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Wroclaw
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:49, 17 Sty 2009    Temat postu:
 
O kurcze ale długi post a jako że jestem moderatorem czytam wszystkie posty jakie się pojawiają. Następnym razem nie dawaj takich długich opisów, jedynie fragmenty i podaj odpowiedni link, co by zainteresowani mogli sobie poczytać.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
kurzel131
Knight
Knight


Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Nie 13:55, 18 Sty 2009    Temat postu:
 
dobra;D



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.warbladepoland.fora.pl Strona Główna -> Inne gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy