Autor Wiadomość
friendly-boy
PostWysłany: Śro 16:59, 28 Gru 2011    Temat postu:
 
Czemu miało by się nie zainteresować. W sumie ja nie skorzystam bo dzięki temu podniosłem "inglisz". Ta gra to chyba swego czasu był hit. Ma niesamowitą grywalność. Często do niej powracam w wolnych chwilach.
Gość
PostWysłany: Pią 13:29, 11 Lis 2011    Temat postu:
 
SolarBlade napisał:

Umph, odpowiedź wakacje później. Sad
Generalnie spolszczenia nie robię, bo powolutku kodzę sobie własną grę. Tyle, co tam przetłumaczyłem to przetłumaczyłem, ale zastanawiam się czy wielu polaków by się tym w ogóle zainteresowało. Razz



Oto i spolszczenie:
winhelp.jogger.pl/2011/11/10/cave-story-po-polsku/

Chamska reklama, wiem, ale jeżeli ktoś chce... Razz
SolarBlade
PostWysłany: Śro 17:25, 28 Wrz 2011    Temat postu:
 
Umph, odpowiedź wakacje później. Sad
Generalnie spolszczenia nie robię, bo powolutku kodzę sobie własną grę. Tyle, co tam przetłumaczyłem to przetłumaczyłem, ale zastanawiam się czy wielu polaków by się tym w ogóle zainteresowało. Razz
Konrad
PostWysłany: Nie 16:16, 17 Lip 2011    Temat postu:
 
Solar, a jak tam spolszczenie, które robisz już od trzech lat? Twisted Evil
Poke94
PostWysłany: Śro 5:55, 08 Cze 2011    Temat postu:
 
Cave Story zostało wypuszczone na konsolkę Nintendo 3DS.
Btw. Nowa wersja WTF Story powinna zostać ukończona w przeciągu dwóch tygodni.
Konrad
PostWysłany: Wto 21:24, 03 Maj 2011    Temat postu:
 
No to gratuluję Very Happy Ja ledwo dochodzę do pana B. Confused
Nika199914
PostWysłany: Wto 19:52, 03 Maj 2011    Temat postu:
 
Nareszcie przeszłam piekło również pana B. Very Happy Cool Laughing Razz Wink Mr. Green

Mała podpowiedź majtki Curly zajdziesz w Sand Zone Arrow
Konrad
PostWysłany: Czw 19:35, 28 Kwi 2011    Temat postu:
 
Coś musiałaś pominąć.
Nika199914
PostWysłany: Czw 15:52, 28 Kwi 2011    Temat postu:
 
[b][size=18]Przeszłam trzech bosów ale nie otwierał mi się prefab bulding i nie mogłam wejść do scared grount Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad może ktoś by dał sawe tuż przed wejściem do piekła
SolarBlade
PostWysłany: Sob 14:05, 16 Kwi 2011    Temat postu:
 
Deszcz? (O_o)
Może chodzi jej o fragment gdzie z nieba lecą kamie rozpadającej się wyspy? Nika, sprecyzuj o co Ci chodzi.
Konrad
PostWysłany: Wto 9:33, 05 Kwi 2011    Temat postu:
 
Hm, deszcz? W którym to jest momencie dokładnie, bo jakoś nie mogę sobie tego skojarzyć.
Nika199914
PostWysłany: Wto 5:54, 05 Kwi 2011    Temat postu: Cave Story
 
Doszłam wiele razy do doktorka i Misery ale przy piekle za każdym razem przegrywałam teraz mam problem bo po gadaniu z tą półką na książki pojawił mi się deszcz i nie mogę przejść nawet BALCONÓW!!!! Jeśli ktoś ma sawe przed deszczem to plis prześlijcie. Laughing
dariusz55
PostWysłany: Śro 17:26, 20 Paź 2010    Temat postu:
 
Dziwne.Rozumiem,Konrad.I inni,jak chcecie(jakby)
SolarBlade
PostWysłany: Śro 16:52, 20 Paź 2010    Temat postu:
 
Konrad napisał:

A Solar Ciebie Wink

Konrad
PostWysłany: Wto 16:56, 19 Paź 2010    Temat postu:
 
A Solar Ciebie Wink
dariusz55
PostWysłany: Wto 12:40, 19 Paź 2010    Temat postu:
 
Nie rozumiem.
SolarBlade
PostWysłany: Pon 22:39, 18 Paź 2010    Temat postu:
 
Ke? Confused
dariusz55
PostWysłany: Sob 15:28, 16 Paź 2010    Temat postu:
 
Nieźle,Solar.
SolarBlade
PostWysłany: Śro 0:11, 06 Paź 2010    Temat postu:
 
C++ wraz z pomocą Allegro albo SDL’a czy sdk DirectX’a. Wink

Unreal’em nigdy się nie bawiłem, a Source... Hmm w sumie ciekawy pomysł, ale bo ja wiem... na dwudeo’wą grę typu Cave Story to chyba samo allegro starczy już w zanadrzu. Razz
Poke94
PostWysłany: Wto 22:34, 05 Paź 2010    Temat postu:
 
Albo wziąć taki Unreal Engine, czy Source :p
SolarBlade
PostWysłany: Wto 20:48, 05 Paź 2010    Temat postu:
 
Łauł... proszę, proszę... widzę, że chłopaki ostro się wzięli do hakowania Cave Story. Wielki szacunek dla nich, Cool bo wiem jak upierdliwa jest disasemblacja programów pisanych w wysokim języku programowania i do tego jego późniejsza modyfikacja na poziome hex’ów (chyba, że wykombinowali jakiś sprytniejszy sposób albo ukradli Pixel’owi kod źródłowy i się nie przyznają Razz ). Rzecz genialna.

A osobiście to wolę już pisać grę od zera. Razz
Poke94
PostWysłany: Wto 16:39, 05 Paź 2010    Temat postu:
 
Aktualna wersja WTF to bodajże 0.4. Następna wersja jest już robiona: http://wtfstory.wordpress.com
SolarBlade
PostWysłany: Wto 0:54, 05 Paź 2010    Temat postu:
 
Poke94 napisał:

Tak. Ja nie żartuję :p

Komputer: Pent2 350 MHz, grafika 4MB S3, 96 MB RAM, 4,9GB HDD, jednokanałowa dźwiękówka.

Przy ustawieniach 32bit Fullscreen było lekko spowolnione tempo gry. Szczególnie na dużych mapach.


Very Happy


Poke94 napisał:


Najnowsze WTF Story w ogóle nie chciało działać w fullscreenie (o ile dobrze pamiętam :p).


Muszę przetestować. Smile Grałem tam w jedną z nowszych wersji, ale chyba już od tamtego czasu było kilka apdejtów.
Poke94
PostWysłany: Nie 22:19, 03 Paź 2010    Temat postu:
 
Tak. Ja nie żartuję :p

Komputer: Pent2 350 MHz, grafika 4MB S3, 96 MB RAM, 4,9GB HDD, jednokanałowa dźwiękówka.

Przy ustawieniach 32bit Fullscreen było lekko spowolnione tempo gry. Szczególnie na dużych mapach.
Najnowsze WTF Story w ogóle nie chciało działać w fullscreenie (o ile dobrze pamiętam :p).
SolarBlade
PostWysłany: Sob 23:38, 02 Paź 2010    Temat postu:
 
Poke94 napisał:

A, i oprócz półmuzyki było jeszcze zwolnione tempo przy full-detalach.


Czy my na pewno rozmawiamy o tej samej grze? Razz

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group