PVP - określenie gry gracz kontra gracz, a w przypadku serwera jest to serwer bazujący na ustawieniach do walki pvp, niska częstotliwość i niskie prawdopodobieństwa zrobienia czegoś, czyli przedmioty socket mają mieć do 3 socket, w przypadku stingera 5 socket, sety takie jak Venom Mist, Ancient, Titan nie mogą być excellent, a opcja jola ogranicza się do 4 joli oraz punkty do maksymalnego poziomu oraz nie ma resetów/rebrith, mały procent Chaos Machine, niski procent wypadania przedmiotów z potworów. Nie ma również być tam prawa bytu różnych edytowanych przedmiotów jak ancent + socket + excellent oraz własnych jak zbroje z dragon ball. Może być tam ułatwiony dostęp do pewnych rzecczy jak skrzydła czy kamyki, ale generalnie taki serwer ma mieć zachowane standardy Global Mu Online, by się szybko nie znudził i nie opustoszał PVM - gracz kontra potwór, w kwestii serwera jest to przeciwieństwo PVP